Terveystestit
Terveystestit
AKK on tarkentanut terveysselvityksien ja lääkärinlausuntojen käsittelyä. Nykyään saattaa joutua polkemaan rasitustestiä entistä suurempi määrä kilpailijoita. Itse olen polkenut jo useita vuosia. Viime vuosina on ollut mahdollista suorittaa rasitustesti myös Peurungan Kylpylähotelissa. Olen sitä hieman selvitellyt ja näyttää siltä, että siihen olisi vielä ehkä mahdollisuus jos löytyisi sopiva joukko, koko 7-10 henkeä. Jos kiinnostusta löytyy, voi ottaa minuun yhteyttä puh. 0400 794466 tai sähköisesti matti.j.tarvainen@gmail.com. Hinta on ollut ystävällinen, joskin sen ryhmän kokokin saattaa vaikutta hintaan. tv. MJT
Re: Terveystestit
Nyt on selvinnyt ajankohta. Rasitustesti sekä lääkärintarkastus on mahdollista tehdä 17.12 Peurungassa. Tarkempi kelloaika selvinnee lähipäivinä.
Todennäköisesti se suoritetaan Lauantaina päivällä. Kiinnostuneet voivat soitella niin lisään listaan nimiä. Nyt näyttää siltä että mukaan mahtuu kyllä useampia rasitustestin tarvitsijoita. Alueena koko suomi, josta voi saapua Perungan kylpylään. 0400794466 / Matti
Todennäköisesti se suoritetaan Lauantaina päivällä. Kiinnostuneet voivat soitella niin lisään listaan nimiä. Nyt näyttää siltä että mukaan mahtuu kyllä useampia rasitustestin tarvitsijoita. Alueena koko suomi, josta voi saapua Perungan kylpylään. 0400794466 / Matti
Muutos Rasitustestipaikkaan. Se tehdäänkin Jyväskylässä 17.12. Alkamisajankohdan ilmoitan testiin tulijoille lähempänä testipäivää. Yhteydenotto
Matti/ 0400794466
Matti/ 0400794466
Rasitustestiin tulijat. Muistakaa tulostaa tarvittavat kaavakkeet mukaan. Rasitustestipaikalla niitä ei ole. Lähempiä tietoja 0400794466/ Matti J